vineri, 8 iulie 2011

Si uite cum trece timpul...

Trece, trece pe langa noi. Ne atinge, ne bruscheaza, si totusi nimeni nu-l simte.
Am intrat pe vechiul blog si m-am uitat ce faceam eu cam acum un an: "iubeam" strainii din Sibiu, ascultam "California Girls", ma apucasem sa fac jogging, citeam "Peach", aveam aceeasi prieteni falsi.
Si inca ceva... Te iubeam. Nimic nu s-a schimbat. Si nu numai acum; niciodata. Tot pe tine te iubesc, exact la fel ca si anul trecut. Ca si acum doi ani (dar, mda, nu aveam blog. dar jurnalul tot il am). Ah, sper ca vara viitoare sa-mi mai aduca si ceva inedit. Cum ar fi... sa nu [te] mai iubesc. Ha, aia ar fi O NOUTATE.
Vara, vara... Ma simt de parca am trait o mie si una de ierni, si doar doua veri. Pentru ca, daca m-ar intreba cineva ce faceam in vara lui 2008, nu i-as fi putut zice nici in ce clasa treceam. Daca m-ar intreba ce faceam vara trecuta la ora asta... doar as fi mintit ca sa nu par asa fraiera cum am devenit din cauza ta.

Of, of, of. Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu