marți, 17 mai 2011

Moartaaa.

Oare cum ar fi daca as muri?
S-ar schimba ceva, cu adevarat? Ti-ar parea rau ca m-ai lasat sa plec?
Daa... sa mor. Chiar imi place sa ma gandesc cum o sa fie dupa ce o sa mor. >:) Stiu, stiu sadic. Dar ma face sa ma simt bine :)).
Sa mor.

Si sa fie asa o zi frumoasa de vara. Floricele in copaci, etc etc. Eu mor din cauza unei... supradoze, sa zicem [paracetamool :))]. Alexa&company afla [nu stiu cum, mi-e lene sa gandesc]. De la Alexa afli si tu. Da, stiu ca nu dai doi bani pe mine si chiar e inutil sa ma gandesc ce vei face, ca o sa te doara in pula, si vai! vai, ce trist, n-o sa mai poti sa ti-o tragi! The world is over!
Continuand... rudele ma jelesc etc etc. Inmormantare. Si nu, nu vorbesc de cum o sa leganati coliva si o sa va picati cu ceara, ma gandesc la... La cine va veni. Tu n-ai sa vi, ca n-o sa-ti pese. Si o sa stau asa, cuminte, in sicriul meu dragut si alb, imbracata tot in alb... da, cam totul o sa fie alb. Mai putin hainele voastre de doliu.
Apoi o sa bata cuiele in sicriul meu cel alb si aproape nimic n-o sa ma mai scoata de acolo. Si dupa aia, incet, cu grija, o sa fiu plantata cu succes la vreo trei metri sub pamant. Si apoi pamantul imi va murdari sicriul [damn!]. De acolo chiar ca n-o sa mai pot iesi! Si o sa raman vesnic captiva, dar cu sufletul liber... Si tu o s-o iubesti pe alta, doar nu te incurci tu cu amintiri, cu sentimente, cu chestii imateriale ca mine. Si o sa ma doara, dar nu ma doare si acum? Same shit, different... form?!

Ce frumos ar fi sa mor...

Un comentariu:

  1. Si eu m-am gandit de multe ori la moartea mea ,cum ar fi cine ar veni si asa mia departe. Acum vad ca nu sunt singura! Si daca ma lasi(pt. a nu spune ca ,,iti fur" ideea de postare) sa scriu si eu una legata de cum cred ca ar fi moartea mea.

    RăspundețiȘtergere