vineri, 10 iunie 2011

I'll miss you :)

Awww. Oficial, ultima zi cu aia de a opta. O sa-mi fie superdor de ei! O sa fie asa aiurea la anu', fara ei. O sa fie lame.
I'll miss you:
-Geo: de neinlocuit, doar pentru ca e ea >:D< si pentru ca cu ea mi-am petrecut cele mai frumoase ore/weekenduri/seri/veri. si pentru ca are palmute adorabileee ^.^
-Andreea: daca pleaca ea, cine mai comenteaza de cum tin eu tigara? cine imi mai zice mie ca sunt inocenta cand trag in piept? cine mai poarta blugii lu' mamaaa? :3
-Edi: o sa-mi fie dor de cum imi lua el bratarile. si de cum ii imprumutam aparatul. si de cum intreba "unde-i fata cu DSLRul? da fata cu XPERIA? aa... sunteti aceeasi :))"
-Ago: cu toate ca n-am stat cine stie cat cu ea, Ago pur si simplu intra in sufletu' omului (plus ca m-a vazut fumand si apoi ametind :)) ceea ce e mult!) te iubiubii
-Borteeees: pentru ca e Bortes. si merita mentionat. si pentru ca bate palma de 34873417313 ori cu fetele care nu sunt pe tocuri :)) a, si pentru imbratisarile de grup (:
Love you, guyzzz >:D< Cu ei mi-am petrecut [poate] cele mai ca lumea pauze ever :)
A, si sa ne vizitati! Ne-a-pa-rat.


***MAINE EXCURSIEEEEE! si sculatul cu noaptea in cap ca sa ajung la 7 fara 15 la scoala merita!***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu